ایران بیتومن

فروش قیر صادراتی به صورت نقدی و LC بدون محدودیت

ایران بیتومن

فروش قیر صادراتی به صورت نقدی و LC بدون محدودیت

ایران بیتومن

تامین انواع قیر با آنالیز مورد نیاز مشتری
قیمت مناسب (کمتر از قیمت بورس)
تحویل در کمترین زمان
کیفیت برتر محصولات مطابق با استاندارد های بین المللی
امکان ارسال به تمام نقاط دنیا
امکان تحویل به صورت بشکه یا فله ای
========================
پل ارتباطی با ما:

همراه:
5196 334 918 00
2873 038 921 00

ایمیل:
info[at]vtp-co.ir

۰

انواع بارنامه دریایی

بارنامه دریایی از نظر شکلی و بر اساس نوع کالا، نوع کشتی، منطقه تجارت و یا دلایل دیگر بسیار متفاوتند:

بارنامه چند محموله ای یا گروهی یا بارنامه خانگی (L.C.L) : نام این بارنامه بر گرفته از ( Less/Low Container Load )  شیوه ای از بارگیری بارگنج (Container) است به گونه ای که فضای خالی در کانتینر باشد.

 بارنامه تفکیکی (HBL ) : نام این بارنامه بر گرفته از(House Bill of Lading)  است ، صدور این بارنامه هنگامی است که متصدى یا نماینده ترابری، ( فرستنده( Forwarder / ، بارنامه صادر شده از سوی مالک کشتی را نمی تواند به هر یک از فروشندگان کالاها تحویل دهد، در این حالت او برای هر یک از فروشندگان کالاها بارنامه تفکیکی (HBL ) به عنوان گواهی حمل صادر می کند. این سند را بارنامه داخلی نیز می نامند در مقصد نماینده بنگاه ترابری کننده اقدام به گشایش محموله گروهی نموده و بر اساس بارنامه داخلی ، کالاهای فرستاده شده را به گیرندگان آنها تحویل می دهد.

 بارنامه چند نمایی یا چند وجهی(MBL) : نام این بارنامه بر گرفته از(Multimodal Bill of Lading)  است ، که برای ناوگان های ترابری دریایی، هوایی، زمینی (جاده ای و ریلی ) کاربرد دارد. واژه نمادین (C.F.S) بر گرفته از (Container Freight Station) ایستگاه محموله بارگنج و(CY)  بر گرفته از(Container Yard)  میدان (محوطه) بارگنج است. با درج این عبارت در بارنامه، هزینه بارگیری کالا به بارگنج در کشور مبدأ وتحویل کالا از بندر مبدأ و هزینه های تخلیه از کشتی در کشور مقصد بر عهده فروشنده یا متصدى یا نماینده حمل و نقل ،(فرستنده ( Forwarder و یا ترابر کننده (carrier) است.